Vilken djävla ensam mamma söker inte......något?

Ok rubriken kan ju låta bitter men det är den inte. Eller rättare sagt...jag är inte bitter!  *ASG*..Finns det ingen mer än jag som är så trött....så djävlars trött på den kommersiella värld vi lever i? Bonde söker fru.... vad då söker fru? Det var ju faktiskt  en kvinna med där också...eller? Fast det kanske är jag som är gammalmodig? Det kan ju faktiskt vara så att världen har snurrat förbi mig och att det inte spelar någon roll längre...Kvinna eller man, maka eller make. Vore ju helt befriande,fantastiskt om det var så...tror ju inte det. För att komma till varför jag just nu känner mig en ANING arg, uppretad..eller...FÖR I HELVETE VART VI PÅ VÄG!! Ok..sorry ett litet utspel. Tillbaka till vad som triggade i gång mig. Vad i helvete är "Ensam mamma söker"....Nu har vi väl ändå nått botten!!.  Hur många av er i min generation har inte vuxit upp med ensamma mammor som slitit, släpat och hur många ensamma mammor finns det inte där ute.? Så nu undrar ni nog vad jag tycker är så extra upprörande med just detta program jämfört med andra i samma stil?  Kolla vilka snygga, stylade kvinnor som är med. Är det så Sveriges ensamma mammor generellt ser ut?........Snälla....de flesta ensamma mammor har tillräcklig att tänka på. Måste dom också vara supersnygga, supertevliga och superaktiva? Till er alla ensamma mammor..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0