Smådrakar på äventyr.....



Vad hände i går natt? Jag bara undrar....! Dom "nästan vuxna" älsklingarna var ute på Pup. Märk väl det är skillnad på Pub och Krog. ????? Hööö...för gammal för den då. Hur som haver, inget ont i det. Nu har dom trummat ihop tjejgänget efter sommaren och alla är glada och sugna på gott, varmt, härligt och helt sjukt roligt umgänge.  "The girls" tillsammans igen!! Så blir det..till att börja med. Världen börjar sedan gå i spinn...någon har fått för många drinkar i sin lilla kropp....tur är att det finns goda vänner och mindre goda. Jag är stolt över min "nästan vuxna" tjej. För hon är en god och älsklig vän. Tyvärr, nu dagen efter,  sitter världens gulligaste,finaste och som jag bryr mig otrolig mycket om, "nästan vuxen" med blåtira, utslagna tänder och en "ågren" som inte kan beskrivas. Snälla lilla vän...vill bara säga...jag har också gjort bort mig. Ok, har alla tänder kvar men....vet hur du mår! Sånt är livet...man gör bort sig, gör dumma saker. Nåja, tjejer..nya tag ta lärdom. Mamma finns alltid här om n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0