Skönt att få leva ut Neandertalaren i mig!!

Ber om ursäkt men kunde inte låta bli. Snacka om att hitta pubertala sidor hos mig själv. Har funderat hela kvällen om det är OK eller inte. Ringde "A"..:-) herregud jag kan inte sluta!!! I alla fall...så undrade om jag har gått över gränsen. Håller jag på att bli en galen och en djävla hämdlysten kärring?.....funderat!.....Nej!.....jag är inte galen och inte heller hämdlysten, bara tveksam om det jag känt på mig, trott fast att HAN sagt att han inte "träffat" någon annan..är sant eller inte. Jag är inte paranoid en paranoid, fet ful medelålders kärring! HA!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha nejdå nejdu du är nog inngen neandertalande;) Jag har föresten en låt som är inspelad i studio på en rockskola där jag går, jag sjunger och du får jättegärna lyssna på den i min blogg! :)

2008-08-12 @ 20:48:38
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Elsa

Skriv en fråga i min frågestund vetja! :D< :)

2008-08-12 @ 20:52:06
URL: http://goelsago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0