Jag lider av reptilhjärna!!! Hjälp!



Jag ÄR bra på språk och duktig på rättstavning...dessutom anser jag mig ha ett riktigt bra ordförråd!! 

Nu misstänker jag att jag drabbats av .........."REPTILHJÄRNAN HAR TAGIT ÖVER!!!"
 Därför är jag just nu lycklig över att ens kunna uttrycka mig flerstavigt samt  använda mig av skiljetecken och versaler där det behövs. Vad gäller rättstavning......boys!!!....ledsen för att jag tyckte ni var "suckers" i skolan. Dessutom....erkänner! jag  är ett levande bevis på att genus inte har någon betydelse. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!:) Jaha så trevligt, om jag minns rätt så köpte jag lampan på Rusta, men det var ett tag sedan:) hoppas han/hon blir lite mindre rädd då:) att ni hittar en lampa;:)

2008-08-21 @ 08:49:30
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0