Mmm.....STRESSAD!!!! Kan det finnas en förklaring?

Hela dagen har jag suttit instängd i ett konferensrum tillsammans med mina chefskollegor samt "the big boss" och försökt få något kontruktivt gjort...... Aj..mitt huvud!. Jag är en handlingsmänniska, har lätt för att sortera, välja inriktning och sedan förklara begripligt för min personal så att vi kan genomföra fattade beslut. Mitt tålamod har verkligen prövats till sin gräns i dag. Det har "ältats"...känslor, upplevelser, varför..mm tusen och ggr om. Tyvärr så har vi hållit på med detta i snart 6 månader. Hjälp!!!
Jaja...fick en del sagt och lyckades få någon form av struktur på våra kommande klinikdagar med övernattning. Tänkte sedan stilla åka hem och koppla av eftersom minstingen i dag åkt på kupp i Riga. Oj vad skönt det var! Släppa jobbet..alla galningar....*S*, ladda upp ett bad för att sedan bara stupa i säng....men...Vad händer?!!....Minstingen borta......då..är det dags för nästa älskling.. Glömt mina innebandyskor/löparskor hemma. Hjälp mig!!. Vilket jag gjorde, hjälpte henne. Skulle kunnat låta bli och lagt  mig i badet men måste få säga att jag är stolt över båda mina flickor och att dom har fått lära sig mer eget ansvar än vad många fler i deras ålder har gjort. Visst i ärlighetens namn..jag är för blödig ,tyvärr..Men dom börjar bli stora, växa ifrån mig.  Därför...LilleRi..mitt hjärta:-)  kan jag frångå mina principer och packa ihop ditt glömda för att köra som en galning genom Grödingeland. OBS endast snabb bil utan passagerare! Hemma igen och tröttare än trött! Stupar härmed i säng. Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0