En oundviklig kamp

Jobbar två veckor nu. Känns skönt och befriande att ha något att göra på dagarna. Märklig är att mitt arbete känns som så vardagligt.som om inget har hänt.. Jag, mitt humör och mitt sinne är precis innan du försvann (när jag är på jobbet). Funderar mycket vad det beror på..tror jag vet men vill inte yppa det högt just nu. Kan bara säga att det varken är till din eller min fördel. Just nu är mina beslut fattade och dom går i linje med vad du också vill...tror jag. Mäklare är kontaktade, huset ska säljas och livet går vidare. Det jag inte förstår är din tystnad? Kanske är det så "R" att du varit upptagen av annat? Sorry "R" men du måste nog lägga fokus på det väsentliga nu för att det bär söderut hur du än försöker. Så ....i dagen stund vill jag tacka alla som bidragit med styrka, kraft och motivation....men framför allt ni "A" och "J"..(kunde bara inte låta bli :-)) samt mina bröder och alla ni vänner jag trodde jag "sumpat". Ska sälja mitt kära hus och mitt hjärta blöder....men nu kommer en ny dag:-) 2008

Kommentarer
Postat av: Evlajn

Sugen på ny bloggdesign? Kolla gärna in designutlottningen på min blogg :)

2008-08-11 @ 23:37:59
URL: http://evlajn.blogspot.com
Postat av: Sojung

hoppas allt löser sig:)

2008-08-12 @ 18:42:29
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0