Alla sätt är väl bra utom dom dåliga...eller??

Mäklaren som var här i dag gav mig just inte mycket hopp vad det gäller att få ut en stor fet pengahög att köpa nytt boende för. Jo....om jag inte var ärlig, reko och genomhygglig utan en riktigt svinig, bitch skulle jag kunna få ett hyfsat nytt hem. Tyvärr.....bitch faktorn i mig är låg, alldeles för låg. Därför kan jag inte behålla hela vinsten själv....suck!! Kan ju göra som "PJ" sa åt mig häromdagen. Gå ut på krogen och börja dejta utav bara fasen. kanske finns den någon som är jättesugen på hus med stor tomt och en medelålders donna på köpet?! Fast det finns ju andra sätt som jag hörde här om dagen.... "Hus inklusive inneboende säljes på exekutiv aktion . Eventuell avhysning ansvaras av köparen."

Kommentarer
Postat av: Hemlig ekeröbo ;)

Du det är inte så att du får mer för huset utan en inneboende eller har man någon nytta av eländet ;)

2008-08-19 @ 22:26:18
Postat av: Anonym

Är just det som tåls att fundera på...mmm

2008-08-20 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0